Jaarverslag 2021

“Weer een heel jaar Springplank achter de rug! In Tilburg en ‘s-Hertogenbosch zijn we doorgegaan met ons werk en blijven we mooi stabiel. Ook zijn we steeds bekender in deze regio’s. Dit jaar zijn we ook gestart in Breda en zijn we direct op stoom gekomen. De groei in Eindhoven kan ik natuurlijk niet vergeten, wat een slagen zijn er in Eindhoven gemaakt. Ongekend. Waar ik het meest trots op ben is dat we bewust ons DNA bekijken, wie zijn we en waarom doen we dit? Hoe zorgen we ervoor dat iedereen ons DNA snapt en voelt?”, aldus Thijs Eradus. Zie hieronder het jaarverslag en de jaarrekening van 2021.

Bekijk ook

Wandelen

Wij horen van kandidaten dat zij veel kilometers op een dag maken, omdat zij op diverse plekken verspreid door de stad moeten zijn of omdat

Vaderdag

Vader zijn‘Ik ben vader van een zoontje. Hij is nu 4. Hij woont bij zijn moeder maar ik zie hem heel vaak. We hebben niks

Afval verzamelen

Wij spraken Martijn over de invulling van zijn dagen. Hij vertelde ons dat hij veel loopt en beter nog; dat hij ondertussen ook afval opruimt.